wtorek, 16 października 2012

Day 7.

Jest źle. Przez 3 dni musiałam jeść dużo bo mi ciągle matka kazała i musiałam jeść przy niej. Mówi że kombinuje z jedzeniem i do tego zachorowałam na grype, ale jest już lepiej więc mogę jeść według własnego uznania. Nareszcie. Te 3 dni były straszne .. ale nie ma co sie załamywać, każdy dzień jest nową szansą. Postawiłam sobie pewien cel i mam zamiar go osiągnąć. Jeszcze za bardzo nie mogę ćwiczyć bo mam gorączke, więc dzisiaj porobie tylko brzuszki i może chwile potańcze, zobaczymy. Za to od jutra już duuużo ćwiczeń, mało jedzenia i dużo wody. Muszę nadrobić tamte okropne dni.. Eh, tak mi głupio przez nie. Trzymajcie kciuki.

Moją inspiracją jest Taylor Momsen. Jest cudowna! Marzy mi się jej figura. Oby mi sie udało osiągnąć chociaż w przybliżeniu taką ..








9 komentarzy:

  1. Z tymi mamami zawsze jest problem, dlatego trzeba nauczyć się nieźle kombinować. Będzie dobrze kochana, wierzę w to;)

    Weryfikację obrazkową wyłączasz tak: wchodzisz w projekt, po lewej stronie masz ustawienia - posty i komentarze. Wchodzi w to i tam jest włącz weryfikację obrazkową. Musisz dać nie. Mam nadzieję że jakoś dojdziesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powrotu do zdrowia :) Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ona naprawdę jest świetna! <3 kurczacze... też chcę taka być : D
    powodzenia z ćwiczonkami i ogarnianiem ; *
    no i zdrowiej Motyleczku ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM JĄ! Kocham jej muzykę i wszystko co robi <3
    http://malutkie.blogspot.com/ - moj blog, zaczełam dziś, Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy są upierdliwe więc rozumiemy cię w zupełności;)
    Inspiracja, śliczna.
    Całuję:****

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja znam te Mamiane manie ;)
    To tylko trzy dni. To nie jest tragedia, naprawdę. Trzymam kciuki za Ciebie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taylor <3 uwielbiam ją !
    Życzę powrotu do zdrowia , trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to lepiej jak mama każe jeść niż jak ma się napad z własnej słabości. Mam nadzieję, że te 3 dni uspokoiły mamę i że teraz będziesz mogła chudnąć. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń