wtorek, 5 lutego 2013

Powrót

Cześć. Pamiętacie mnie jeszcze? Długo się zastanawiałam czy wrócić do prowadzenia bloga.. Myślałam nad założeniem nowego, ale jednak tutaj mnie coś trzyma. Głupio mi wracać, tak nagle odeszłam.. ale chce tego. Dlaczego nie dawałam znaku życia ? Miałam dużo problemów, zdrowie, rodzina itp. To był naprawdę ciężki okres w swoim życiu, było trudno. Odchudzanie zeszło na dalszy plan. Wiele się poprawiło przez te pare miesięcy, więc postanowiłam wrócić. Zacząć jeszcze raz. Czuje się silniejsza, czuje że osiągne cel. Od jutra naprawdę biore sie za siebie - mało jeść, dużo ruchu i oczywiście biore sie za czytanie waszych blogów, wiele mnie ominęło.
Niestety, stało się tak że już nie tańcze, nie chodze na treningi. Musiałam zrezygnować ze względu na zdrowie. Mam jednak nadzieje że do tego wróce już niedługo. Zaczęłam też robić 6 weidera, dziś jest mój 17 dzień.
Zauważyłam również że wiele osób odeszło, poddało się. Więc po co były wszystkie starania? Dlatego wracam. Nie mogę patrzeć w lustro, czuje sie gruba, chce widzieć u siebie te cholerne kości. Chce być chuda. Chce być inspiracją dla innych. Nie poddam się, nie chcę.

Mam nadzieję że przyjmiecie mnie z powrotem, moje drogie.

Moja nowa  inspiracja - Felice Fawn






5 komentarzy:

  1. Anonimowy2/07/2013

    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia. Udowodnij wszystkim, że DASZ RADĘ I SIĘ NIE PODDASZ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że wróciłaś :) Ja też miałam przerwy ale MUSIMY udowodnić wszystkim że damy radę. W końcu jesteśmy lepsze- bo jesteśmy motylkami Any <3 Pamiętaj że obserwujemy cię i chcemy żebyś była dla nas wzorem. Trzymaj się chudo }i{

    *Shiroi*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też postanowiłam wrócić :D
    Jednak nas do tego ciągnie..
    Mam nadzieje, że teraz się nie poddamy <3
    Walczmy, damy radę..
    3maj się kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/06/2013

    Walczymy do upadłego!

    Trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Zapraszam na mojego bloga. :)

    http://nienawidzekilogramow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń