środa, 10 października 2012

Day 1.


Pierwsza notka.. Mam nadzieje że moja przygoda z tym blogiem będzie trwała długo.
Mam na imię Weronika i mam 16 lat. Tyle powinniście o mnie wiedzieć. Co ja tu robię? Chcę dojść do perfekcji.. Kiedyś byłam inna.. Nie poddawałam się tak szybko, byłam silniejsza, miałam wiele planów, marzeń, byłam bliżej perfekcji. Niestety, wiele sytuacji mnie zmieniło. Wiele spraw nauczyło mnie aby dążyć do celu, nie ważne co stoi na przeszkodzie. Chcieć = móc.
Kiedyś, miałam obsesję na punkcie chudości, diety, ćwiczenia.. próbowałam, potem dochodziłam do siebie, mówiłam sobie że nie warto się niszczyć. Szczerze. Minęło kilka miesięcy. Słyszę jak mnie woła. Jak cały czas chce zawładnąć moim ciałem, jak chce zobaczyć moje kości, chce widzieć na wadze mniejsze cyfry. Na tak mocnym etapie pragnienia chudości jeszcze nigdy nie byłam. Więc witam. Chce się temu poddać, chcę spróbować poddać się temu pragnieniu bo kochamy, to co nas niszczy.
Dziś zjadłam 2 kanapki (z serem i ogórkiem), potem trochę pomidorowej, aktualnie pije kawę. Dzisiaj mam zamiar wypić bardzo dużo wody i do wieczora nic nie jeść, wieczorem lekki posiłek. Będę stopniowo schodzić do coraz mniejszej ilości jedzenia. Uwielbiam uczucie głodu, daje mi siłę.
Jutro trening. Dzięki tańcu zapominam o problemach i czuje się szczuplejsza. Taniec - pasja, od zawsze.


8 komentarzy:

  1. Czytając tą notkę mam wrażenie, że czytam o sobie. Miałam podobnie. Możesz liczyć na moje wsparcie zawsze!;) Będzie dobrze kochana. Witamy wśród Nas. Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj więc!
    Jestem z Tobą ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie witamy w gronie motylkow. Zycze powodzenia i dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! :D Pamiętaj, że będę brała z Ciebie przykład! Nie poddawaj się! Jesteś nową motywacją! Dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny nowy motylek wśród nas. Witam serdecznie i życzę powodzenia! Będę wspierać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam i jestem z Tobą <3 Dasz radę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)

    fajnie,że Twoją pasją jest taniec i fajny bilans ;*

    Tez będę Ciebie wspierać chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń